Ads by Nuffnang

i'm totally DESPERATE...!!

this is so not good...
cmner aku blh tlupa...
27 sept ari tu tarikh penting....

kena dload cpt2 ni...
be the 1st person tgk season 6...



holy crap...
why must be susan...!? again...!?
mike buta kayu ke apa...!?

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

promo promo...
bila 8tv nk tayang season 6 ni...
xleh miss woo...!!

die hard fan since season 1...
mmg true ar penangan citer ni...!!
really into gua ckp lu...

P/S: a tough muscular young guy like me... too girlie this time...!? blogger-emoticon.blogspot.com

8 bual bicara terhangat...!!:

jasrina said...

tu la.. conpius aku pasal ko layan cite skandal-skandal ni..

PAP said...

cter ape ni?

EN.ROBOT said...

cis,..,desperate housewives ke nih..?

UglyPooh said...

hehe...silalah minat citer ni. sy pun sgt suke. lelaki akn ttp macho jika tgk citer ini

Rona Realiti said...

jasrina > jgn confuse2... aku masih lg laki tulen... laki hot mcm aku je layan citer cmni...

pap > ko org tpg ek...!? hehe... ni citer yg meletup dowh...

robot > yup... citer ni serius best... sexy tu penting...!!

pooh > hehe... tq sokong aku... aha... aku pun terasa aku hot mcm mike delfino....!! silap... mike hot mcm aku...!!

khairul said...

x ikut cite ni coz x pernh tgk dr 1st season tu yg malas nak layan tu...

faridLO said...

oit..layan desperate housewive ke..adoyai..tp cite dia mmg best le..haw2.. cite heroes pon dah kuar skrg..selamat menonton!

StingRay said...

aku pun melayan cerita ni.hahaa...


eddie mmg hot.tapi nampak tua.