Ads by Nuffnang

A tribute to... Edie Britt...!!

1st of all...
aku die hard fan Desperate Housewives since 5 tahun yang lepas... blogger-emoticon.blogspot.com
mmg aku fanatik beb ngan citer ni...
xleh miss walaupun satu episod...!!
even aku ada 3 set dvd utk 3 seasons... best best...!!


tp episod minggu lps dan selasa yg lepas buat aku sedikit kecewa... blogger-emoticon.blogspot.com

oh Edie...!! blogger-emoticon.blogspot.com
kenapa la watakmu di"mati"kan...!?
aku suka dengan watakmu.... blogger-emoticon.blogspot.com

watakmu yg agak bithcy... (mmg bitch pun...) dan juga sexy...!!
suka skandal ngan suami org dan juga laki yg hott...!!
kerjaya mu setaraf kerjaya ku jua.. real estate agent...
walaupun rumahmu pernah dibakar oleh Susan Mayer...
namun kau tetap jua membalas dendam membakar kembali rumah Susan...
padan muka ko Susan...!!

teringat kembali saatku meminatimu....
saat ketika kau membasuh kereta di panas terik sambil cubaan mengorat Mike Delfino...
wah... sungguh teruja aku ketika itu...!!
dan semasa kau berjaya merampas Mike daripada Susan...
aku rasa sungguh bahagia pula saat itu...!!

dan juga saat ko putus cinta ngan Carlos Solis...
kau gantung dirimu... namun kau tetap selamat...
kau memang licik... aku suka tau...!!

saat berebut cek bernilai $10 million bersama Gabrielle...
tatkala ribut sedang menghampiri...
kau lepaskan cek tersebut dalam ribut dan pentingkan persahabatan...
kau selamatkan Gaby yg aku sayangi itu...
kau memang heroin di mataku...!!

masa ko tau rahsia Bree pura pregnant...
ko telah dipulau dari Wisteria Lane...
kesian ko... naper ko tak stay umah aku jer...!?
naper ko nak duk umah anak ko gak...!?

tp ko kembali 5 tahun kemudian...
dengan suami yg hott...
laser mulut Susan waktu tu...
kata ko amik suami org...

tp sayang...
suamimu sewel...
ada ke patut dia nak bunuh Mike dan MJ...!?
dah la MJ tu cute...

ko plak tau plan suami ko...
dan di sinilah titik terakhir perjalanan hidup ko...


bila ko dpt tau rahsia dan plan jahat suami ko...
ko lari dari umah dan drive kete laju...
ko mengelak si Orson yang dungu tu sampai terbabas kat tiang letrik...
ko hidup lagi tapi malang bila ko terpijak wayar letrik yang dah kena air...
dan ko mati gak akhirnya...!!

blogger-emoticon.blogspot.comaku mcm x percaya watak ko mati...
tp terima gak hakikat sebab ko dah berjaya jadi narrator citer ni...
selepas Mary Alice Young ngan Rex Van de Kamp jadi narrator sebelum ni...
tp aku harap pasni ada watak lain semacam ko ganti tmpt ko...
kot kot la ko ada adik... hahaha...!!


blogger-emoticon.blogspot.com bye bye Edie Britt...!!

P/S: semangat giler aku tulis entry kali ni.... blogger-emoticon.blogspot.com

6 bual bicara terhangat...!!:

Anonymous said...

wah dasat xpenah miss..hehhe aku c.s.i fan mostly vegas

devoted lily♥ said...

weyh...
lmbat la ko weyh...
patot n3 ni publish rabu ri tu..
hahaha..

Munirah said...

biar terlambat dari tak pernah. (better late than never) heh..
aku tak tgk deprate houswives ni. tgk gitu2 je. mula tgk watak yg ko maksudkan ni mcm bitchy. tapi bile ko post entry ni.. kuranglah skit tanggapan negative aku. hehe

Rona Realiti said...

huhu...
dah nk hbs pun season 5 ni kat msia...
sept ni season 6 start plak kat us...
msia maybe mac 2010 ar...

p/s: nk hadiah bday blue ray desperate housewives complete 4 season... ;p

poex said...

hahaha..lmbt giler ko tgk..nk aku crite x ending??hahaha...tpi seriesly ending die x sebest grey's anatomy season 5..aku minat due2..tpi grey's anatomy nye ending best nk mati...sbb incvolve org mati gk kot

Rona Realiti said...

aku suka gosip2...
grey anatomy citer doctor2...
x sexy beb...