Ads by Nuffnang

beruk-band-ing...!?

dilema bila hujung bulan...

speed dah mcm celaka...
bulan2 byr dekat rm100...
usage ada limit plak tu...
hampeh... kecewa aku...

x puas aku dload...
x puas juga aku streaming...
harap boleh surfing je...


iklan kat tv bagai nak gah, bagai nak rak...
tp bila pakai bagai nak gila aku dibuatnya...
habis hangin satu badan....

nasib baik dah hujung bulan...
speed ngan limit usage nak RESET blk...
cpt2 la 05hb...

ok... awal july... lps reset..
pasni xnak dload / streaming merapu...
pakai bila perlu... maintain speed ngan usage...

P/S: P1 WiMax tiada kaitan ngan ketidak-puasan hati aku... blogger-emoticon.blogspot.com

5 bual bicara terhangat...!!:

ainShahajar said...

ayyoy...tido la dey..

haha

devoted lily♥ said...

hahhaha...
weyhhh rilekk weyh rilek..
aku turut mnjd mangsa...
mngsa mulut manis dak2 promoter celcom...
naseb aku ta kuar duet sndri..
lalallala..

EN.ROBOT said...

ahhhh,.,.wireless mmg begitu,.,..,
let's berukben with screamyx,,.,
ngee~

StingRay said...

cuba halakan menatang yang wireless tu atau komputer ko ke arah kiblat...



kot-kot nak laju sket ke...

Rona Realiti said...

serius aku x tipu..
mmg laptop aku menghala ke arah kiblat..
sbb mak aku kata kalo nk buat keje...
elok hala kiblat...