Ads by Nuffnang

Huru hara betul la...

Tension aku...
Nak kuar lepak karaoke pun tak senang...
Apsal la golongan low minded ni gaduh sampai bunuh orang...??
Dah bunuh, ajak geng plak backup..
Tak gentleman betul...
Koman pun jadi la serial killer...
Gaduh pun hal remeh temeh...

Taiping...
Dah 2 hari kecoh ada gaduh pasal 2 kaum...
Nama je duk Malaysia...
Konon harmoni...
Tapi still nak gaduh...
Apa punya manusia low minded la...!?

FRU buat hiasan...
Konon nak bagi orang cuak...
Polis makan rasuah, ke hulu ke hilir ronda naik keta...
Bajet buat keje dengan penuh dedikasi...
Tapi still porak peranda gak...
Kesian kat driver ambulan dan para doktor rawat orang cedera...

Aku yang lepak depan umah...
Kena halau masuk dalam umah...
Konon dah lewat...
Takut aku ada konspirasi ngan kes gaduh tu...
Hebat gak ek aku ni sampai polis buat statement camtu...!?

Bila la nak reda...!?
Aktiviti malam aku dah terjejas 2 hari...
Ekonomi karaoke tu terjejas gak kalo kami tak datang...
Dan pastinya si awek waiter itu merindui suaraku yang agak rockers + balada ini...

9 bual bicara terhangat...!!:

devoted lily♥ said...

dok umah je la weyh...
men tenet2..
everyday ko karok...
ta jd artis pon..kah3..

Rona Realiti said...

ni la onak duri ranjau sblm bergelar artis...

StingRay said...

aku pun da naik menyampah menda gaduh2 ni...

pengaruh sijavi the boss kot.

Rona Realiti said...

mmg kaum kerabat diorg pun... ;p

ainShahajar said...

ko kuar g masjid je lah

karok kat c2..

untung2 jd bilal..eceh

Rona Realiti said...

aku karok lps blk isyak la... ;p

BuahKranjiDalamPerahu said...

apa pasal mau gaduh2? rebut GRO ka?

Rona Realiti said...

GRO pun x kebulur layan golongan xda akal cmtu...
baik diorang layan aku yang berpendidikan ni lagi kacak bergaya, berpoket lebat... ;p

love-up-you said...

You will find that cheap pandora there are many gemstones and settings to choice from. pandora jewelry Almost as many as the engagement bible buy Pandora verses there are. You will want to consider discount pandora doing all you can to make a unique piece of pandora sale jewelry by trying to come up with your own ideas. pandora jewerly You will be able to make a lot of great options for pandora earrings yourself when you look at the various gemstones and cheap pandora earrings settings.