Ads by Nuffnang

Gossip girl...

Suatu petang yang panas, selepas menunaikan solat Jumaat, sambil pekena cendol sambil YM...

XX: hehehe
XX: ko ada gosip bru x?

XY: sapa ek...!?
XY: xda ar...
XY: gosip bdk dem xda...
XY: tp gosip geng2 aku yg ada kt tpg byk ar...
XY: ko ada...!?

XX: aku pun xda gosip gak
XX: bosan gak x bgosip ni.. hehehe

XY: ko dh tgk husband xx ni...!?

XX: mana?
XX: btui ka dia dh kahwin?

XY: sokseksoksek....
XX: blablabla...

P/S: peliknya aku boleh join girls bergosip...!?

3 bual bicara terhangat...!!:

devoted lily♥ said...

hahaha..
gossip girl tu bkn aku..
miahaha..

weyh..
ko ni kan blakang ko kutuk die...
da 2 bile die agak gossip ko lyn..
shiyan die weyh..

Rona Realiti said...

tp aku x buh nama dia kan...!?
mana ada aku kutuk...

Anonymous said...

hehe...kalakar.