Ads by Nuffnang

client ke...!? ke lain...!?

XY: aku nak pi ipoh esok... ada hal skit sambil jumpa client...

XX: ko serius je nk jumpa client.. ntah nak ke lain...!?

XY: ke situ plak ko...

Aku bangun agak awal tapi SMS member aku lepas celik mata, "ko dtg umah aku kul 9 la...!!", tapi rupanya mamat ni datang pukul 10... Penat giler aku tunggu... Hampeh...!!

Pendekkan citer (aku letih ni nak taip blog), sampai Ipoh settle hal mamat ni then kuar lunch ngan schoolmate aku time lunch break... Borak dekat sejam, dia masuk keje, aku plak terus pi hospital...

Mamat ni supply aku sepeket ubat dan dadah apa namanya ntah... Macam kelakar bila tengok dia dalam uniform farmasi... Dia ni dulu sidekick aku zaman sekolah (punyala jahat...!!), now dah berjaya jadi ahli farmasi... Two thumbs up bro...!!


Jam 4 petang... Aku trus jumpa client aku... Best gak lama tak jumpa dia.. Makan sambil borak... Gelak sakan... Dia blanja aku petang tu... As usual coz dia ni teramat la baik hati... Tetap cantik seperti selalu...!!
Masuk dalam ofis dia sambil mula borak pasal bisnes plak... Aku pun test la segelas Nitrotech Hardcore... Kononnya nak jadi tough la lepas minum segelas tu... Aku tetap loya seperti biasa... Tekak aku tak biasa dengan susu...!!


Tetiba beg ni ada kat sebelah aku.. Katanya hadiah...!! Aku pun suka la... Terus teguk gelas besar Nitrotech Hardcore sampai licin... Tahan je rasa nak muntah...!!

Sampai rumah pun dah lewat petang... Naper baju ni pasal gym...!? Mesti nak tengok aku jadi tough satu hari nanti ni...!? Anyway... Thanks and I really like that shirt..!!

P/S: aku tido malam ni sure esok bangun pagi body sasa lepas minum Nitrotech...!?

1 bual bicara terhangat...!!:

love-up-you said...

You will find that cheap pandora there are many gemstones and settings to choice from. pandora jewelry Almost as many as the engagement bible buy Pandora verses there are. You will want to consider discount pandora doing all you can to make a unique piece of pandora sale jewelry by trying to come up with your own ideas. pandora jewerly You will be able to make a lot of great options for pandora earrings yourself when you look at the various gemstones and cheap pandora earrings settings.