Ads by Nuffnang

Boy's ball....

Lewat malam tetiba ada mamat yang gatal mulut pi booking futsal plak... Aku yang kaki keras ni macam terpaksa je join main... Kekuatan anggota plak seramai 8 orang... kurang dari suku platun... Kalo bab bersukan ni, sure kurang orang... Cuba kalo ajak enjoy...!? Laju jer...

Aku tak main malam tu... Hehe.. Dapat gak skip... Walaupun geng mat terap ni agak kecewa aku tak main... "Sori ar... Aku salah dressing malam ni... Tak sempat tukar baju dah ni...!!"

Kat situ, ramai kenalan tegur aku... "Ko tak main ker...?? Main geng mana...?? Ko datang sini buat apa...??"

"Aku JL team aku je.. Sajer training depa malam camni... Seronok... Kasi peluh keluar...!!" Jawapan aku memang hampeh...!!

Satu jam main bola... Game pun ntah apa... Saje seronok enjoy je... Tapi aku cukup suka bila game habis... Jom pekena teh tarik...!!

P/S: GOAL...!! Best gak rupanya pekena Cornetto tengah malam sambil tengok bola...!!

3 bual bicara terhangat...!!:

ainShahajar said...

ko main ke..tak nmpk pon

koneto coklat.pergh..

Rona Realiti said...

agaknya la kot... rasa cam vanilla jer..!!

love-up-you said...

You will find that cheap pandora there are many gemstones and settings to choice from. pandora jewelry Almost as many as the engagement bible buy Pandora verses there are. You will want to consider discount pandora doing all you can to make a unique piece of pandora sale jewelry by trying to come up with your own ideas. pandora jewerly You will be able to make a lot of great options for pandora earrings yourself when you look at the various gemstones and cheap pandora earrings settings.