Ads by Nuffnang

entry pada 1 ramadhan...

"ko posa tak hari ni...!? tengok macam tak posa je...!?"

naik fedup aku bila org tanya soalan lapuk camtu tiap kali 1st day posa... apa punya standard soalan la ditanya... ingat zaman bebudak dulu ke...!?

ok.. aku malas nak emo emo marah marah 1st day posa ni... kang kurang plak defisit pahala aku... dah la sebelum ni tak pernah nak cukup simpanan pahala...

tengah hari camni agak blur la plak bila nak tulis entry... maybe sebab tak makan lagi kot...!? ok... alasan tu cukup tak munasabah langsung... tu semua alasan propaganda nak skip posa...

apa benda la nak tulis ni...!? aku dah macam makin merapu ni...

so...
aku nak wish...
selamat menunaikan ibadat ramadhan...
tunaikan la segala jenis ibadat yang berlipat pahalanya ramadhan kali ni...

sapa yang tarawikh malam ni... tengok la apa fadhilatnya malam ni...

KELEBIHAN SOLAT TARAWIKH MALAM KEDUA
diampunkan dosa dosa orang yang beriman yang mengerjakan solat tarawikh dan juga dosa dosa kedua dua ibu bapanya...!!

2 bual bicara terhangat...!!:

si biskut said...

aku pun mcm ko..mula2 nak letak jari2 aku kat keyboard mcm owg tak cukup air jer..haha.
Tue namanya janggal bila lari sedikit dr kebiasaan..

Rona Realiti said...

biskut > sbb tak pekena teh tarik abg nizam... tu rasa menggeletar habis tu... malam hari plak tak lepak kat teratai... pekena jus laici, epal, anggur... trus badan rasa tak sedap kan...!?