Ads by Nuffnang

sesat lagi bodoh...!!

ini kisah blogger tahap sampah...
silap... tahap yg korang rasa jijik...
so fikir 1 word...

dia ni dh la sesat...
lagi bodoh bahlol...
member setan ni...
neraka jahannam la nnt...

wah...
aku tatau nk kata apa..
marah meluap2 ni...

so...
apa kat korang flag blog dia...
dpt gak pahala skit...

kurang la fahaman sesat ni tsebar...

cmner nk flag...!?
ikut tutorial ni...

P/S: Ayah Pin... ni sorg lg member ko kat neraka nnt...!! blogger-emoticon.blogspot.com

6 bual bicara terhangat...!!:

ainShahajar said...

aku dah lunas kan tanggung jawab.. kamu dan kamu dan kamu.. kene wat gak

imam said...

aku pon dah flag dia..hidup lagi rupanya si kahar ni..aku kene panggil Mazidul ni...hishss..x bleh jadi...

rizputra7 said...

aku dah flag...

~~Muiz~~ said...

hahaha x lama lagi mati la mamat tu..dah la sesat..jalan pun x nampak dah..orang guna "jalan Highway"..dia guna jalan bengkang-bengkok..

Sah Sesat!!

Rona Realiti said...

ain > aku dh buat sblm post entry ni lg...

imam > haji kahar... kahkahkah... pandai main blog tu...

riz > apa kata pakai skill ko hack dia punya blog...!?

muiz > ko jgn bengkok dh la muiz... x sanggup den nengok...

EN.ROBOT said...

blog flagged!!!
maw check2 kot ayah pin pon ade blog ke,.,.~