Ads by Nuffnang

by Feb 2010... 63kg and stay FIT...!!

tpaksa la telan segala menda alah yg member aku tlg seludup ni... jimat duit aku xyah beli kat luar... nak telan ikut time plak yg perit... aku plak jenis makan ikut dan je... xda jadual tetap makan minum ni... maklumla... org bujang lg... xda yg tsayang nk tlg jaga makan minum...!!

Calcium Lactate 300mg... T.B Complex... Vitamin C 100mg... T. Folic Acid 5mg... and paling penting Dunhill + Winston lebih 4000 bahan kimia termasuk tar, nikotina dan karbon monoksida...!!

matlamat aku Jan 2010... larian min 5km a day... sit up, front support and PT10 100's each...!! berat must be 63 to 65kg by Feb 2010... paling lewat achieve pun March 2010...!! nak body scuplting skali wei...!!

P/S: bangga perut dah keras... ada lite pax... tgh usaha nk ripped muscle ke 6 pax plak...!! TERAMAT SUSAH BEB...!!

4 bual bicara terhangat...!!:

Cik LeYha~~~ said...

mas idayu ko kan ade..suh die tlg jage makan minum ko. hahha..
bapak bnyk ubt ko..

DeVoTeD LiLy said...

weyh.. jom jogging...
hahahha..
aku da ta larat nak lari weyh..
aku pon nk 40kg by diz feb..
tb sumpah tak kan pnye...

StingRay said...

nak aku tolong lukis 6 pax dengan marker kat perut ko? keh keh keh..gila gay punya aksi.

Rona Realiti said...

leyha > mas idayu aku sibuk ngan kelas dia...

lily > 40kg...!? aku risau ko melayang tgh jog nnt....

sting > naper ko tak tempek plastesin je....!? kasi 6 pax gak...