Ads by Nuffnang

dialog ahli lembaga...

seorang calon pegawai tentera sedang ditemuduga oleh ahli lembaga... si mejar tsebut menyuruh calon itu membaca surah Yassin berpandukan senaskah surah Yassin yg diberi...

mulanya lancar sekali bacaan calon tersebut... tak sampai sepuluh ayat... calon tersebut mula membaca merangkak... begitu perlahan sekali bacaannya... seperti budak tadika baru hendak mengenal Iqra'... huruf Mim dan Wau pun masih boleh salah...

si mejar pun berkata...

XY: saya takut kalau saya ambik kamu, kamu jd takbur, riak sbb kamu xda pegangan agama yg kukuh....!! baca quran pun merangkak lagi...!!

namun calon tersebut terpilih jua... tahniah...!!

P/S: ini bukan kisah aku...!!

6 bual bicara terhangat...!!:

Kensi Ell Byle said...

hambek sedas...

mantap punyer reason mejar tu bgi.

hahahah...

ayayoo said...

aku kenal sape....

Mahmud Zuhdi said...

korup gak ker sbb bdk tu terpilih...??

klaw ko yg disuruh baca mcmana ek rona..?

msti mcm qari kebangsaan.......err??

Rona Realiti said...

leyha > aku suka... aku suka...

aya > aha.. dia citer kat ko ke...!?

orang > aku khatam 3x je quran... zaman alim ulama dulu2...

-M453- said...

akukah mangsa disini,buddy? ?
kakakaaaa.

org laut:ni bkn korupsi,even aku fail tang yasin ni,tp yg penting cnfident time baca n aku menyerlah time board.

love-up-you said...

You will find that cheap pandora there are many gemstones and settings to choice from. pandora jewelry Almost as many as the engagement bible buy Pandora verses there are. You will want to consider discount pandora doing all you can to make a unique piece of pandora sale jewelry by trying to come up with your own ideas. pandora jewerly You will be able to make a lot of great options for pandora earrings yourself when you look at the various gemstones and cheap pandora earrings settings.