Ads by Nuffnang

rokok oh rokok... tak sabar tunggu 2010...!!

Kuala Lumpur - Berkuatkuasa 1 Januari 2010 harga minimum rokok akan dikuatkuasakan bagi membendung peningkatan perokok khususnya remaja. Harga tersebut mengikut struktur cukai semasa ketika ini berharga RM6.20 sen bagi 20 batang rokok. Menurut Menteri Kesihatan, jika cukai naik maka harga rokok turut akan naik. Selain mengekang rokok mudah didapati ia juga usaha menghindarkan perokok daripada penyakit kronik. Ia juga membendung harga rokok lebih murah didapati berikutan pelaksanaan Perdagangan Bebas ASEAN (AFTA) tahun depan.

kalo dulu aku non-smoker... skrg tidak lagi... berita camni boleh bikin aku happy... jimat duit skit... boleh menabung untuk beli Yamaha R6...!!

Helang Emas dan Singa Emas... tanpamu... aku sesak nafas... kekurangan sumber oksigen...!!

betul ke tafsiran aku kata harga rokok nak turun ni...!? ke rokok murah je naik harga...!? masih confuse lagi ni... anybody....!?

P/S: rasanya dulu aku pernah post entry lebih kurang camni kan...!?

5 bual bicara terhangat...!!:

EN.ROBOT said...

spek aku camtu da 2 kali berderai,.~
saket ati betul.,,.

Kensi Ell Byle said...

pergh...ko hisap rokok ke makan rokok ni? sekali 2 kotak...

BRADERhijau said...

salam bro, pe pun harga turun!

p/s> penghisap rokok adalah same ngan golongan jin kerana asap adalah makanan jin hehehe

> risikanjariku.blogspot.com

Rona Realiti said...

robot > aku berkali2 plak tu... bazir duit je... so aku pakai time ngadap pc je...

leyha > doc ckp ni sumber O2 aku... pcaya x...!?

risik > abg kira jin burmese ar...!?

love-up-you said...

You will find that cheap pandora there are many gemstones and settings to choice from. pandora jewelry Almost as many as the engagement bible buy Pandora verses there are. You will want to consider discount pandora doing all you can to make a unique piece of pandora sale jewelry by trying to come up with your own ideas. pandora jewerly You will be able to make a lot of great options for pandora earrings yourself when you look at the various gemstones and cheap pandora earrings settings.