Ads by Nuffnang

jikalau aku Aaron Aziz...

mood pagi ni tetiba rasa kacak bila mengadap cermin dlm bilik air... pencuci muka Nivea for Men jadi pemangkin enzim dan hormon handsome mencanak naik... gua tak dibayar utk promote produk Nivea ni seperti Aaron Aziz dibayar utk jadi duta produk Loreal Paris Men Expert...!! so decide pas mandi ni nk gerak kuar town... tahap crowded dh mula kurang... so blh bjalan2 dgn hati yg tenang...



rasa macam boleh dpt awek plak bila dah terasa kacak mcm ni... dressing smart2 la kalo dh kacak... sure blh dpt title hero gadis gadis... ehem...

P/S: org dh keje rupanya hari ni... monday blues...!? penangan daging korban...!?

5 bual bicara terhangat...!!:

Mahmud Zuhdi said...

tp malang..
ko bukan aaron aziz..
tp ko adalah ko

Kensi Ell Byle said...

kalau kau aaron aziz aku dah ngorat kot...

hahhaaha...

ayayoo said...

ko aron aziz?ko hencem?owh tidak....cair taek telinga aku dengar...

Qaseh said...

apsal seme nk jadi aaron aziz nih???

Rona Realiti said...

orang > aaron aziz persis mirip aku kan...!?

leyha > euww.. ur not my taste.. haha...

aya > lg hensem dr boy ko tu... muka i xda sbrg tompok jerawat tau... licin tulus mulus...

qaseh > ramai lg ke nk jd cmtu gak...!?