Ads by Nuffnang

from TAIPING with LOVE...!!

idea utk new entry byk...
tp aku plak makin bz...
buat keje2 amal tanpa bergaji..
sungguh terharu...

entry kali ni..
main letak pic je la...
kata nk jd professional photographer...
so kena pandai hayati gambar dan pemandangan..

pusat dobi yg agak indie dan otai di Taiping... dari zaman aku kecik2 lg ni...

mercu tanda lake Taiping... port wajib dtg....

sapa pernah tgk citer melayu ROCK... ni la port melepak diorang tu...

seblah pejabat tanah ni ada maple ngan skrin besar nk tgk bola....

zaman sek dulu hari2 aku tgk singa batu ni... tokong shaolin seblah surau sek aku...

pasangan couple lovey dovey slalu port kelah makan suap2 kat sini... agak kampung kan...!?

tgh2 kota pun still ada rumah mcm ni... antik habis...

dating bwh jam ni boleh terasa saat2 indah terasa begitu lambat berlalu...

last but not least...
aku paling suka pic ni...
menggamit memori zaman persekolahan remaja time jambu2 dulu...

red omnibus... tambang 60 sen je... duk port blkg... ngorat awek... gelak kuat2... jadi otai jap... minum sampai mabuk... ok... aku tak minum... kawan2 aku je minum... sekolah habis kul 1... kul 7 ptg br smpi umah... konon kelas tambahan... balik naik bus ni la jawabnya... serius nostalgic...!!

dlm citer ROCK tu pun depa naik bus ni.. scene koyak kulit seat nk curi jahit buat seluar... naper la dulu kami xda idea nk buat cmtu gak..!? serius nmpk cool kan...!?

P/S: TAIPING means PEACE...

1 bual bicara terhangat...!!:

afifah miyata said...

ade size besa untuk gambar pejabat tanah tak? bole share dengan saya? kalau bole, sent dekat email saya ye. afifah.miyata@yahoo.com. terima kasih :)