Ads by Nuffnang

weekend + internet geek = what kind of life....!?

bila weekend..
aku malas nk post entry...
sbb aku rasa mcm xda sambutan...

ada ke org nk baca blog weekend2 cmni...!?
ada ke org nk surf internet time weekend...!?

rasanya ramai akan keluar lepak...
atau keluar jalan2 ngan member2 atau yg tsayang...

tak bosan ke tperap dlm umah ngadap internet je...!?
pengecualian la kalo musim hujan...

apa yang seronok utk disurf bila weekend...!?

P/S: patut ke aku post entry time weekend...!?

5 bual bicara terhangat...!!:

imam said...

yup..weekend kurang pengunjung la..
kalo office hour yg banyak pengunjung..diorng dok curi tulang surf internet..

Kensi Ell Byle said...

hot gmbar beb !

kudabesi said...

hehe..

ujung minggu ngadap laptop..life aku la nih sungguh nerd

malam2 layan dvd sampai pagi..bgn dah petang hek hek

..nOWa.. said...

guna sarung getah tersebut utk cabut bulu ketiak adalah amat memudahkan..

Rona Realiti said...

imam > tu ar pasal... timing entry kena ngam...

leyha > see the blogger la...

kuda > ko nerd...!? jap.. aku cuba bayangkan...

nowa > aiseh... sungguh kreatif ye... jap.. nk try aplikasikan...