Ads by Nuffnang

entry #200 - 99 benda yang gegirl patut tahu...!!

DISCLAIMER: bimbingan ibu bapa diperlukan jika masih belum cukup matang utk baca entry kali ini...!!

Kehendak Wanita Dari Segi Seks

1. Lelaki patut lebih ceria semasa melakukan seks.

2. Makan malam bersama dan bersuap-suapan makan ke mulut pasangan sebelum melakukannya.

3. Tidak suka lelaki menghimpit kerana sukar bernafas.

4. Gembira jika inzal tapi tak perlu inzal untuk merasa puas, asalkan suami dapat beri kemesraan.

5. Tidak suka lelaki yang pentingkan dir sendiri. Suka lelaki yang ambil berat tentang kehendak pasangan.

6. Gembira jika lelaki dapat menenangkan hatinya sebelum melakukannya.

7. Suka jika lelaki melayaninya seolah-olah mereka melakukannya buat pertama kali. Lelaki itu patut mengasihi serta lemah-lembut.

8. Lebih suka disentuh dan dirangkul berbanding inzal bila melakukannya.

9. Gembira jika boleh memberitahu lelaki apakah perasaannya bila melakukannya dan lelaki itu memahaminya.

10. Suka hatinya bila lelaki berkata bahawa dirinya cantik menawan.

11. Perlukan masa untuk menyegarkan badan serta berdandan sebelum melakukannya.

12. Tidak suka melakukannya dalam keadaan yang tergopoh-gapah.

13. Suka jika lelaki mengejutkannya dari tidur dengan cara mencium tubuhnya.

14. Merasa gembira bila lelaki memuji bahagian demi bahagian dari tubuhnya.

15. Gemar melakukan diwaktu pagi.

16. Suka berendam dalam air sebelum melakukannya.

17. Gemar jika lelaki bergilir-gilir melakukannya sekali untuk pasangannya, kemudian untuk dirinya pula.

18. Gembira jika dipanggil dengan nama-nama manja sebelum melakukannya.

19. Benci bila melakukannya setelah selesai saja makan malam.

20. Tidak suka lelaki yang gelojoh di atas ranjang, sepatutnya bertenang dan jangan terkejar-kejar tidak tentu hala.

21. Tidak akan merasa jemu mendengar lelaki memuji betapa jelitanya dia.

22. Gembira jika lelaki menumpukan perhatian pada dirinya bila melakukannya, bukan pada benda lain.

23. Tidak suka jika lelaki memakai minyak wangi yang tidak sedap baunya.

24. Suka jika lelaki memberitahunya apakah yang telah dilakukannya dengan betul, bukan hanya kesalahannya.

25. Gemar jika lelaki yang membukakan pakaiannya.

26. Suka berjanji dulu pada hari bila dan waktu bila mahu melakukannya, dan janji itu perlu ditunaikan.

27. Gembira jika lelaki menunjukkan kasih sayang setelah melakukannya melebihi masa sebelumnya.

28. Suka melakukannya dalam suasana udara yang hangat.

29. Gemar hanya melakukan di atas ranjang.

30. Tidak gemar bila lelaki menunjukkan kegagahan dan kekerasan semasa melakukannya.

31. Gembira mendengar sesuatu yang menghairahkan dikatakan oleh lelaki sebelum melakukannya.

32. Tidak suka jika lelaki membawa makanan ke ranjang.

33. Tidak suka melakukannya jika malam sudah terlalu lewat.

34. Tidak gemar bila lelaki melakukan cara yang sama saja setiap kali bersama.

35. Gemar jika lelaki membelai-belai rambutnya sebelum melakukannya.

36. Benci bila lelaki terus mencabut keluar zakarnya sebaik saja inzal.

37. Gembira jika lelaki berkata dengannya pada masa itu dengan nada suara yang rendah dan dalam.

38. Tidak suka pada lelaki yang memaksa.

39. Suka jika lelaki meniup-niupkan nafas yang hangat ke telinganya.

40. Suka lelaki yang berterus-terang apakah kelemahan lelaki itu dari sudut seks.

41. Tidak suka lelaki yang serta-merta mahu memulakannya tanpa ringan-ringan.

42. Gembira jika jari kakinya diurut terlebih dahulu.

43. Tidak suka lelaki yang melakukannya sebelum lelaki itu mandi.

44. Tidak suka lelaki yang mencakar-cakar tubuhnya dengan rakus.

45. Gemar jika lelaki berada di atas dan mengawal aktiviti.

46. Tidak suka melakukannya bila anak-anak masih jaga atau ada di rumah.

47. Suka dan akan melayani sepenuh hati lelaki yang kuat bekerja mencari nafkah utnuk keluarga.

48. Gemar menunggu melakukannya dalam keadaan cahaya terang.

49. Gembira melakukannya sambil muzik lembut berkumandang.

50. Gemar jika lelaki melakukannya dengan lemah-lembut dan perlahan.

51. Suka jika lelaki menghadiahkan padanya bunga.

52. Gemar jika lelaki tunjukkan kasih sayang yang tinggi semasa melakukannya.

53. Menganggap rahsia seks ialah kejujuran.

54. Sama ada inzal atau tidak dan berapa kali inzal tidak penting.

55. Adakalanya mahu memberi, adakalanya hanya mahu menerima.

56. Gemar disentuh sebelum, ketika, setelah dan luar masa melakukan seks.

57. Gembira jika lelaki menjilat sekitar payudara kemudian meniupnya dengan lembut.

58. Suka jika lelaki itu merasa bangga ketika bersamanya.

59. Perlukan perhatian dan masa.

60. Suka jika ia dapat berterusan sepanjang malam.

61. Gembira sekiranya lelaki menyatakan perasaan nikmatnya bila melakukannya.

62. Suka jika zakar disorong lambat dan ditarik dengan cepat semasa dayungan.

63. Gemar jika lelaki peka kepada kehendak dan perasaannya.

64. Suka jika berpegangan dan berpimpin tangan.

65. Suka sekiranya seks itu menjadi menifestasi cinta.

66. Gembira diperlakukan dengan kasar.

67. Tidak gemar jika seks di anggap oleh lelaki sebagai rutin kerana itu tidak menyeronokkan.

68. Gemar meraba dan diraba hingga tidak tertahan lagi kegelian.

69. Selepas melakukannya suka tidur di dalam rangkulan lelaki.

70. Suka jika lelaki melakukan sesuatu yang memeranjatkan di ranjang.

71. Gembira kerana lelaki melakukannya bersamanya setiap hari dengan kata dan layanan yang baik.

72. Suka jika lelaki menggunakan tangannya untuk menjelajah ke seluruh tubuhnya dan betisnya dibelai.

73. Tidak pernah masuk tidur dengan keadaan marah atau bosan, semua masalah diselaiskan dahulu.

74. Gemar jari-jarinya disedut oleh lelaki.

75. Seks patut mengembirakan bukan sesuatu yang menyedihkan hati.

76. Mesti mahukan inzal bila melakukannya.

77. Suka meletak bantal di bawah pinggul bila melakukannya dalam keadaan lelaki di atas dan dia baring terlentang.

78. Gemarkan posisi-posisi baru.

79. Suka jika payudara diramas dengan lemah-lembut seolah-olah menjaganya jangan pecah.

80. Rasa istimewa bila lelaki memberikan perhatian yang tidak berbelah bagi.

81. Tidak sudi kepada lelaki yang tidak mempunyai perasaan kepadanya.

82. Semasa di ranjang mahu dianggap sebagai wanita sempurna segala segi.

83. Lelaki yang lemah-lembut dan baik hati menjadi idaman.

84. Melakukannya di tempat ganjil menjadi hobi.

85. Sanggup menjadi hamba seks lelaki asalkan lelaki pun begitu.

86. Lebih lama lelaki bersabar sebelum memulakannya, lebih cepat wanita inzal.

87. Mahu tahu apa yang lelaki tertarik dengan dirinya.

88. Suka lelaki yang bersopan.

89. Lebih suka jika lelaki tunjukkan kasih sayang dengan cara bukan seksual.

90. Suka jika dapat tentukan sendiri masa untuk melakukannya, tidak hanya lelaki sahaja.

91. Saya tidak mahu seks, saya mahu memadu cinta.

92. Gembira jika lelaki menyuruhnya memainkan peranan aktif sekali-sekala.

93. Suka lelaki yang bersabar.

94. Gemar bergurau senda selepas melakukannya dan anggap itulah paduan cinta yang sebenar.

95. Suka cara yang berbeza-beza.

96. Gemar jika dicium lembut sambil masuk ke kamar.

97. Rasa selesa dan selamat melakukannya dengan lelaki yang setia.

98. Benci bila lelaki menolak ajakannya.

99. Gemar jika lelaki memegang tangannya sambil masuk ke kamar.

haha...
amacam...!?
ada tambah knowledge korang...!?

P/S: korang suka yang nombor berapa...!? blogger-emoticon.blogspot.com

11 bual bicara terhangat...!!:

..nOWa.. said...

ko ni rona sejak masuk askar nih..terserlah kegersangan ko ek? hehehehhh

j.u.l.i.e.t said...

meh aku cukupkan 100.

100. wanita suka semua di atas.

rizputra7 said...

hahaha no komen.

Cik LeYha~~~ said...

subjek tambahan aku utuk musim cuti sekolah ni ea.

tahniah.

ayayoo said...

bler kah aku dpt merasainye...wah gatai..

Aku OranG Laut said...

asal ari khamis mlm jumaat smpai ari ahad jer entry msti pasai seks..
ang p jer kt kfc manjung tu cari bapuk..

Rona Realiti said...

nowa > mana ada aku gersang... memandai je...

juliet > i like that too... hehe...

riz > ko drop kt sini gak...

leyha > nk aku bukukan ke...!? jd buku teks...!?

aya > ko kahwin cpt2 ngan boy #1 ko tu...

orang > bapak jauh nk cari smpi ke manjung... taman tasik taiping pun ada gak la.. free je... btw... aku x layan bapok... sori ek bro...

Qaseh said...

x mo bace arr...

Nico Rina said...

hahahahahhaha.....

Anonymous said...

Is it possible Abercrombie clothing to turn a profit by gifting abercrombie Jeans promotional items and selling your inventory at the same time? Is it possible to Abercrombie Pants make large sums Abercrombie Tees of money by giving away promotional clothing? Abercrombie Shorts Will this practice bring awareness to your brand? Fashionable promotional clothing items are a great way to Abercrombie Sweaters help sell your brand to your target audience. Items like shirts and caps are favorites among most consumers especially when they receive them for free as a gift or give-away. Be it a screen printed tee shirt or an embroidered hat or polo shirt, your imprinted logowill leave a long lasting impression and gain a lot of attention by your targeted audience.

sad said...

You will find that cheap pandora there are many gemstones and settings to choice from. pandora jewelry Almost as many as the engagement bible buy Pandora verses there are. You will want to consider discount pandora doing all you can to make a unique piece of pandora sale jewelry by trying to come up with your own ideas. pandora jewerly You will be able to make a lot of great options for pandora earrings yourself when you look at the various gemstones and cheap pandora earrings settings.