Ads by Nuffnang

bila aku...

tension...
marah...
mood swing...
serabut pala otak...

aku tgk tv9...
layan Wonder Pets...
fenomena masyarakat Malaysia...!?
tak malaysia ar kalo tatau wonderpets...



sure mood aku neutral balik...
hebat tul penangan citer ni...

tp kena tunggu kul 230 la plak...
dan semua ulangan... brp kali dh aku tgk...
sampai aku dh hafal skripnya...

P/S: tetiba aku rasa aku jd 7 tahun plak... cutenya...!!

13 bual bicara terhangat...!!:

ayayoo said...

ha?ko tengok wonderpet....
euwww.....ni budak2 PKBM bole la...
ape yg penting...kerjasama..
wakakakka

devoted lily♥ said...

astaga...
ko pnah cute ke capik...??
nape la 2,3 ari ni..
n3 ko stok geli2 ni..
hahhahaha...
jgn kate ko nk naik kan hit..
sampai sanggop boh statement palsu sebegitu rupa..hahaha

imam said...

lawak plak aku dengar..

kater rempit tp tgok wonder pets...

~ShiMa~ said...

murid2 aku..asal cikgu sebut ' yang penting kat sini ialah..."belum abis cikgu terang pelajaran, dorang sebut 'kerjasama cikgu'....
hebat betol penangan wonderpet...

Benedict Bernard said...

Im busy with work now. Really takde time nak ada life for myself. Memang tengah tension sekarang.. uwaaaah..

Rona Realiti said...

aya > aku tgh tension ni... benci askar...

lily > aku cute la.. ko sorg je nk nafikan...

imam > aku rempit berjiwa 1Malaysia...

shima > cikgu kena layan gak apa anak murid layan.. xda la ketinggalan sgt nnt..

abg ben > relaks abg ben... nnt take time pi holiday...

Anonymous said...

aku tk pnh lyn cite ni. ntah mcm mana td tgh tdo kuar cite ni. demm!! membawak ke mimpi.

Rona Realiti said...

jasrina > pasni ko blh la berangan jd itu anak itik... ming ming... ini serius...!!

EN.ROBOT said...

aritu lyn worderpet ngan anak buah aku..,., dari start smp abesss nyanyiii je, da la sore tak sedap.,. nyampah aku,.!!! hehe..,.,~

BudaK BAik tAPI Nakal..... said...

aik pelik..jd askar tp benci askar..mc ner 2....terang cikit..cikit je eik...

Rona Realiti said...

robot > xpa... citer ni bukan realiti show nyanyian yg perlukan bakat nyanyian... cuma jangan lupa lirik...

budak > x semua benda kita suka, kita suka...!! hahaha...

Rona Realiti said...

robot > xpa... citer ni bukan realiti show nyanyian yg perlukan bakat nyanyian... cuma jangan lupa lirik...

budak > x semua benda kita suka, kita suka...!! hahaha...

love-up-you said...

You will find that cheap pandora there are many gemstones and settings to choice from. pandora jewelry Almost as many as the engagement bible buy Pandora verses there are. You will want to consider discount pandora doing all you can to make a unique piece of pandora sale jewelry by trying to come up with your own ideas. pandora jewerly You will be able to make a lot of great options for pandora earrings yourself when you look at the various gemstones and cheap pandora earrings settings.