Ads by Nuffnang

the next decade...!!

morning semua...
walaupun dh nk msk waktu lunch...
aku bgn tdo pun sbb perut dh lapar...

bgn je... air liur basi masih meleleh...
tgk jam... dh 8th August 2009...
apasal tetiba je tgk tarikh...!?

oh ya...
tdetik hati nk berada di Japan ketika ini...
teringat plak member aku kat sana...
tp duit flightnya ngak ada lol...

xpa..
maybe blh tumpang kapal imam xpun abg yo...
tu pun kalo depa nk sail ke Japan...
kalo x, aku main transit2 je la...

apsal aku mengarut pasal Japan ni...!?

ni la punca aku nk pi Japan...!!
nk tgk wayang...!!

video

sapa yg peminat Kamen Rider...
sure faham habis jiwa aku tika ini...

tajuk dia...
Kamen Rider Decade the movie - All Riders VS Dai Shocker...
klasik modern kontemporari sungguh citer ni...
menggamit nostalgia gak ar...

ni kalo tgk wayang kat Japan...
tobat dpt bsepah merchandise goodies2...
jepun kan negara yg baik hati....
bila tahun aku nk merasa pi...!?

video

P/S: sungguh kanak2 ribena jiwa aku hari ni...

9 bual bicara terhangat...!!:

ayayoo said...

euuwww...cter hape ni...
xpe xpe dr suara ko aku taw ko kanak2 ribena...
aku maapkan ko...wakkakaka

Mr.LO said...

waaa..ko minat decade eh..aku minat kabuto..

rizputra7 said...

sama macam mr.anep member ko...dia minat giler...

imam said...

ko nak tumpang kapal aku ker?
boleh2....jangan mabuk laut sudah...

tapi kan aku minaT citer kartun Atashinci...hahaha

Rona Realiti said...

aya > ko nk aku suara mcm mana...!? suara kena cover.. kata keje syif malam.. kena la nyah skit... ;p

mr. lo > obaa-chan gaa itteta... ore ga, touritsu gai kamen raida da...

riz > aku kan slalu jumpa dia... sedut segala macam apa dia dload...

imam > mabuk pun x kisah ar... janji sampai japan...

dlm kapal korg tgk tv citer apa...!? satu kaler...?? bunyi tanpa skrip dan sarikata...!?

imam said...

haha...ko ingat ktorg dah xda kejer lain..cter satu kaler ko ckp..

biasanya bila sampai port ktorg beli cd/dvd dlm kuantiti yg banyak (untuk layan sebulan.)

rizputra7 said...

ko ada datang kedai mr.anep???maknanya ko kenal aku ler...aku tak kenal ko,yg mana satu..topek aku kenal ler...

Rona Realiti said...

imam > ahaks... aku dgr desas desus je...

ala... borong dvd pun, ada gak yg tanpan skrip...

riz > aha... aku kenal ko...

ingat x ada satu mlm aku tegur ko ngan member ko yg mcm mat terap tu kat cgkt jering...!? aku pakai jaket hitam that nite..

sad said...

You will find that cheap pandora there are many gemstones and settings to choice from. pandora jewelry Almost as many as the engagement bible buy Pandora verses there are. You will want to consider discount pandora doing all you can to make a unique piece of pandora sale jewelry by trying to come up with your own ideas. pandora jewerly You will be able to make a lot of great options for pandora earrings yourself when you look at the various gemstones and cheap pandora earrings settings.