Ads by Nuffnang

mood : excited...!!

plan hari ni...

bgn awal pagi...
mandi + grooming...
aku metroseksual.... bukan homoseksual...
silap... aku uberseksual...!!

decide nk dressing putih semua...
polo shirt... khakis... loafer... belt...
br nmpk suci innocent...

pi salon jap...
kasi potong rambut...
layer mana yg ptt... cuci skit...
nipiskan... nmpk makin kacak...
yes... more confident now...!!

head on ke balai polis...
yeah... aku nk jumpa si ramlan...
kononnya dia nk adjust aku jd inspektor...
semangat maju ni... padahal blum apa2 lg...

tgh hari...
plan nk qada tido...
x tdo smlman... layan belen mana ntah...
ronda sana sini... nasib baik x tdo umah depa je...

lewat ptg...
accept invitation totally stranger...
dia nak payung buka posa... motif sgt...
peduli ar dia polis ke askar... janji makan free...

malam apa plan...!?
pajak 3 ekor belen kat member aku...
wah... aku terasa mcm bapak ayam pula...
peduli apa aku...!? sapa suruh aku x dpt keje kerajaan lg...!?

P/S: rambut masih lagi kaler2 + ada ekor... mati la nnt kena hayun ngan si ramlan...!!blogger-emoticon.blogspot.com

8 bual bicara terhangat...!!:

Anonymous said...

innocent la sgt~~

devoted lily♥ said...

ptg rambot..
biasekan dr skang!!!!!!!!

imam said...

good luck bro....

BLACK DIAMOND said...

bla x dpt keje bkn nk bdoa.. wat menda x pekdah gak... tyme2 bln2 posa nie la afdhal kiter berdoa ... insyallah... rezeki xkn dtg bgolek kalo kita x cr nok... aku ckp nok 2 nok jgak tp dgr la nasihat kwn hang sorg nie... sentap je aku ngan ko nie... makin mnjd2 la.. ishh...

ayayoo said...

nk jd polis plk mamat ni...lex r,,ktd ade lg...

Benedict Bernard said...

http://benedictbernard.blogspot.com/2009/08/selamat-berpuasa_26.html - die die die die must read. thank you :*

EN.ROBOT said...

inspektor berambut kaler2..,..,?

Rona Realiti said...

jasrina > sumpah aku x tipu...

lily > aku nk imej otai...

imam > kalo ada luck...

black > maybe aku teruk sbb depressed...!?

aya > ko happy la dpt GO...

abg ben > TQ.. i'll try my best...!! hehe...

robot > special branch ke nnt...!?