Ads by Nuffnang

perut sudah kenyang...!!

kelmarin aku mood swing...
marahkan takdir kononnya...

uncle aku call... marah2 aku...
my bro pun ckp benda yg sama...
ayah aku je masih blum call aku lg...

patutnya aku yg marah...
tp naper aku kena marah balik...!?

semua ckp satu benda...
akidah boleh tpesong kalo aku salahkan takdir...
ramadhan plak tu... jgn main2...
rukun iman #6 - percaya pada qada' qadar...

end of story... full stop...

citer mlm smlm...
aku dh sakit pinggang 2 hari...
mulanya mcm x serius...
tp makin sakit la plak...
tarik nafas... terasa sakit pinggang kanan...

ni mesti kes aku tdo x pakai baju...
aku mana tahan sejuk2 ni...

ok... aku silap...
flashback... aku tjatuh dpn laptop aku last week...
jatuh terlentang ke blkg... jakun x reti duk diam atas kerusi...
serius x sakit... siap boleh gelak2 sorg...
bila pinggang dah sakit... teringat pakcik jamal...

jam 1030pm...
balik je dari tarawikh...
bukan aku balik tarawikh... pakcik jamal je...
aku trus ke umah dia... naik superbike aku...

adei...
ramai plak bebudak muda lepak umah dia...
segan ar aku nk mengurut camni...
mesti bebudak ni cakap aku tak strong enough...

argh...
pedulik apa....
janji sakit aku hilang...

dengan tinggal boxer je...
ok... sila jgn bayangkan... bulan puasa ni...
body aku yang kekar tu kena urut...
pergh... nikmat siot...

pakcik ni kalo urut...
dia mmg A++... semua tmpt bmasalah dia tau...
yg x pernah sakit jd sakit.... mmg bagus ar...

skali dia urut bhgn punggung dan ari-ari...
jgn korang tanya aku lebih2...
aku rasa sakit... then aku tanya la...

XY: apsal sakit bhgn tu...!? ada fungsi ke...!?

PAKCIK JAMAL: semua bhgn ada fungsi... tu nnt kalo atas katil... sengsara hang nk henjut kalo dibiarkan...!!

XY: oooo... (malas nk tanya byk... layan feel dulu...)

melopong bebudak lain dgr cik jamal buka citer merepek...
xda segan silu org tua ni... aku plak yg segan...

ni kali ke 5 aku urut ngan dia...
purata kekerapan : 2 bulan skali...
skali je aku urut jantan ngan dia...
walaupun aku bujang... tp dia kata prepare awal...!!

P/S: malas dah nak taip... cadang nk tarawikh mlm ni... pinggang sudah ok...!!

6 bual bicara terhangat...!!:

EN.ROBOT said...

errr,.,..,urut jantan...?
best x...?

Anonymous said...

bagos prepare awal2.

imam said...

hahaha..
ko ni macam2 ah...
hari2 work out pon leh sakit pinggang..

Benedict Bernard said...

ah.. lama tak kena urut..

Rona Realiti said...

robot > geli geleman + feeling syok baik punya...

jasrina > mak aku pun ckp cmtu kat anak laki tunggal dia ni...

imam > workout pun rosak gak skit badan... loose gak mana yg ketat tu...

ben > try ar skali skala...

ainShahajar said...

oho.. really?

aku post suami aku kat pkcik tu nanti..

ekeke