Ads by Nuffnang

pagi yg VOGUE dan GLAM... juga SEXY...!!

celikkan mata anda yg mengantuk...
hilangkan sedikit tekanan bebanan kerja...
kasi layan ini video dulu...

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

scene clip fashion show fav aku dari dulu...
tatau apsal... yg lain mcm x menarik...
ni je paling aku suka... xda yg lain dah...!!

stage song yg catchy... makes me feel so HOTT...!!
Jamelia - Beware of the Dog...!!

P/S: tiap tahun aku dload... nk tgk Adriana Lima punya pasal...!!

12 bual bicara terhangat...!!:

Anonymous said...

awal sgt layan video ni.. tunggu petang2 sikit masa mata dah layu ok la...

Qaseh said...

tetiap tahun berdarah hidunh ye rona?..hik

Rona Realiti said...

jasrina > ahaks... aku problem skit ngan timing ni... time management failed...!!

qaseh > tatau la akak... doc ckp normal kalo setahun skali bdarah... haha...

imam said...

hiss2...indahnya ciptaan tuhan.

ayayoo said...

amboi...ko tengok pe mangkok?
aku pon xlyn fesyen show ni..

~ShiMa~ said...

aku baru je post pasal global warming, inilah kesan2 dek warming tu. Cebis cebisan je yg tinggal. Panasssss....

devoted lily♥ said...

naseb aku ta ckop tggi je..
klu ta adriana lima tu tade..
ganti ngn aku..
hahaha.

hang nadim said...

mantap tuuu bro

Rona Realiti said...

imam > tu la pasal... aku suka mhayati keindahan ciptaan Tuhan ni... nk plak yg cmni...!!

aya > ko x tgk sbb ko x layak nk join... ko jeles kan kalo tgk..!?

shima > agaknya la... global warming ni kdg2 bagus gak ek dr segi fashion sense...!?

lily > ye la... ko jd miera seploh... haha... 2x ganda dr adriana lima... bayangkan...!? cmner tu ek...!?

nadim > tu ar pasal... air dh penuh kepala ni... wakaka...

rizputra7 said...

memang cun2....

EN.ROBOT said...

bile la nk ade fashion show camnih kt pavilion@klcc,.,.~

Rona Realiti said...

riz > nama pun ciptaan Tuhan... sure la cun..

robot > nnt aku buat proposal kat pihak pavilion... ko support aku ek...!?