Ads by Nuffnang

jejak kasih...!?

ENTRY SEDIKIT PERIBADI DAN EMOSI...!!

aku mencari sorg kawan lama...
tiap kali reunion semua org sebut nama dia...
malu aku sbg pengerusi xdpt nk jemput semua org...
so harap raya ni dpt gathering skali...

HERMAN BIN YEM...
di manakah anda...!?

aku dh cari kat semua laman web teman sosial...
xda pun ko... yg ada semuanya so-sial....

dh 10 tahun x jumpa...
rindu wei... family aku slalu gak tanya pasal family hang...
kat mana lagi la nak cari ek...!?

P/S: ahad yang boring...!! blogger-emoticon.blogspot.com

5 bual bicara terhangat...!!:

imam said...

aku ingat kan Awek....cowok rupanyer...

ko publish ah dalam surat khabar...

Rona Realiti said...

kopak duit aku nk publish...
ntah2 dia skrg jd nyah ke...
malu aku...

ka2907 said...

haha..aku teringat kene marah dgn ayah herman ni..huhu
sbb aku ketuk kepale die dlm trak gi skola...kui2...smp nangis
mintak maap yer herman...huhu

Rona Realiti said...

dulu ayah dia slalu mai umah aku ajak pi mancing...

kami kan sama2 jawa...
ngobrol jowo disik...

Anonymous said...

ronarealiti.blogspot.com is very informative. The article is very professionally written. I enjoy reading ronarealiti.blogspot.com every day.
bad credit loan
loans