Ads by Nuffnang

kelmarin dan hari ini...

aku bz 2 hari ni...
excited tahap kanak2 ribena pun sama gak...
tapi masih blum smpt tgk citer G.I Joe...!!

kelmarin...
aku tkejar2 sana sini...
siapkan dokumentasi utk job interview....
mmg letih drive ke sana sini...

kelmarin juga...
aku ditaja makan minum sepanjang hari...
dari awal pagi sampai ke lewat malam....

breakfast - soto ayam
lunch - nasi kandar
tea - hot plate noodle
dinner - char kuey teow with satay
supper - kfc dinner plate
kul 2 pagi - roti canai (aku cancelled yg ni... sudah letih...!!)

jimat duit aku smlm...
5x tajaan plak tu...
everybody loves me agaknya...

hari ni...
awal pagi pun dh bgn...
siapkan mana keje documentation yg ttangguh...
kejar sana sini... sbb jumaat... half day plak...

after solat...
aku sakit pinggang...
trus tlantar atas katil... tdo trus....
hampeh... gatal tdo x pakai baju musim hujan...
ni la bahananya... kena urut lg la jawabnya...

P/S: sakit kalah orang tua...

6 bual bicara terhangat...!!:

imam said...

camner nak kawin ni....

blom ape2 dah sakit -sakit badan...

kene minum kopi jantan ni...

rizputra7 said...

nanti aku belanja nasi ayam pulak...

Rona Realiti said...

imam > kahwin apanya...!? keje pun blum.. ko ye la dh blh kahwin...

riz > ahaks... nasi ayam chicken rice shop ar...

ayayoo said...

hahhahahahahha....
ok x komen aku?

Anonymous said...

berat sungguh menu ko hari ni...

Rona Realiti said...

aya > ko nk aku ckp cmner...!?

jasrina > ya.. aku nk naik bmi ke tahap 21 sblm interview... lg 0.5...!!