Ads by Nuffnang

mood down... bukan swing...!!

tajuk cam celaka je...
ceh... peduli ar...

ok...
ni entry ke 99...
kejap je rasanya...
mcm baru smlm je kenal dunia blog...
sapa la duk ngajar pengaruh aku main blog ni...
tak so-sial lgsg...!!

ok...
aku byk merapu akhir ni...
jauh tpesong dr niat asal nk blogging..
iman x cukup kuat... mesti nk citer benda2 lagha je...
show off la... blagak la.. merapu meraban...

pasni entry #100...!!
so open entry this time...

kalo boleh...
aku nk korg demand la kat aku...
suruh aku citer apa yg korg nk sgt tau / dgr / baca / sibuk...
aku akan free of charge tulis...
boleh la korg tgk hasil garapan tgn aku...
hebat ke...!? yakin sgt....

so...
mula la request apa benda je..
even citer blue pun aku blh tulis...
cpt komen utk projek entry #100...!!

ni ha...
aku tgh lyn lagu ni je dari pagi td...
so aku nk wish lagu ni kat semua pengunjung blog aku..
yg dtg jauh2... walaupun dkt je pakai tenet...
KECUALI miera sbb ko duk sblh umah aku je...

khas gak utk tuan adc, tuan jasni, abg yo, imam...
yg asyik jumpa air laut je... mmg jauh ar korg....
jauh di perantauan dan di perbatasan...
skali mcm wish ucapan raya la plak...



P/S: jgn lupa komen utk projek entry #100...!! blogger-emoticon.blogspot.com

8 bual bicara terhangat...!!:

imHepPie said...

cite pasal rona roni makaroni!!hik3

imam said...

pasal visi dan misi hidup ko.....x kan nak merempit sampai ke tua kot?

ayayoo said...

haha..pasal awek ko la..
kata byk skandal..
huhuhu

Rona Realiti said...

heppie > aku x pernah tgk citer tu... slalu tgk iklan je...

imam > visi dan misi...!? mcm kat signboard sek la plak...

aya > scandal...!? x market la aku nnt kalo citer benda jahat dlm blog...

BLACK DIAMOND said...

ala aku tau.. ko citer la pasal tazkirah malam jumaat ke?? bw btaubat sekali sekala... muahaha.. jgn mrh naaa... =)

khairul said...

tq3..wah siap ada lagu khas tu hehee..

Rona Realiti said...

black > bukan hari jumaat je nk bg tazirah... hari2 pun boleh.. nk xnak je...

abg yo > biasa je tu bang...

love-up-you said...

You will find that cheap pandora there are many gemstones and settings to choice from. pandora jewelry Almost as many as the engagement bible buy Pandora verses there are. You will want to consider discount pandora doing all you can to make a unique piece of pandora sale jewelry by trying to come up with your own ideas. pandora jewerly You will be able to make a lot of great options for pandora earrings yourself when you look at the various gemstones and cheap pandora earrings settings.