Ads by Nuffnang

alhamdullillah...

nikmatnya dpt tdo yg lena sepanjang hari...
kul 4 pagi sampai kul 12 tgh hari...
pi masjid solat jumaat...
blk masjid... kul 230 tdo smpi kul 6 ptg...
mmg best... cover blk tdo yg x cukup 2 hari lps...

apa aku nk tulis ptg2 cmni...??
otak blurr lg ni... br lps makan nasi...
zat2 penghadaman blum smpi ke otak lg...
idea nk kena perah la plak...

ok..
aku citer pasal kenduri smlm la...
kenduri doa selamat dan tahlil...
kat umah ummi ngan papa aku...
family angkat aku ni...

since anak2 diorang dh besar, berkhawin, duk jauh...
aku sbg lelaki bujang yg masih kacak bergaya..
dipilih utk handle mana yg ptt kenduri tu...
seawal jam 8 pagi lg papa dh call suruh mai umah....

aku bukan reti sgt tolong2 kenduri ni...
even kenduri sedara mara pun jenuh ayah aku mbebel suruh aku tolong...
tp ntah cmner aku mcm ada semangat plak nk tolong ummi...
membodek ke ek...!?

since member2 aku pun rapat ngan ummi...
dtg la gak 2 3 org tlg seblah ptg...
tp melantak sakan makan sblm tlg buat keje...
ciss... memalukan aku je... hampeh...

seblah mlmnya...
aku jd penyambut tetamu...
brp ramai org la aku kena salam...
ajak jemput masuk... ajak makan..

tetamu byk dtg dari masjid...
coz nk buat bacaan doa selamat ngan tahlil dulu...
aku plak kena hasutan syaitan that time...
shit..!! aku lepak jauh2 ngan member2...
layan asap rokok... makanan jin tu....
yes...!! shit happens...!!

ummi yg risau makanan x cukup...
mmg rezeki... dh la sedap... lebih dari mencukupi...
siap blh ajak jiran berbangsa lain lg jamu selera pastu...
packing2 lauk pauk sedekah kat tetamu yg hadir...
pencuci mulut byk gak x hbs...

hbs semua...
time gosok menggosok la...
salin baju... pakai baju tajaan rasmi ummi...
hitam + PINK... jambu giler...

pls best...
aku khoya...
ramai tetamu bertanya ttg aku...
siapakah aku...!?

dari awal pagi smpi la nk blk kenduri...
anak ke...?? sedara ke...??
aku sendiri jawab...
bakal menantu la...

mana2 sedara ummi yg dh lama kenal aku...
ramai yg ngusik aku time buat keje...
rajin cmni boleh la jd menantu ummi...
yes... mmg aku rajin dan ikhlas...!!

ceh...
aku dh ada calon sendiri la..
sorry... not interested....!!

so...
tgk2 la koleksi pic yg secantik ni...
cheh... cmni je entry aku kali ni...!?



P/S: selamat ulang tahun perkhawinan to ummi n papa...!!

8 bual bicara terhangat...!!:

BLACK DIAMOND said...

apesal kwn hang yg pakai spek da gemuk... dulu slim n trim ja??

devoted lily♥ said...

ketara..
kaki bodek...

Benedict Bernard said...

bestnye dpt tido lama2 gitu.. jeles jap baca tadik..

Rona Realiti said...

black > well.. people changed...!!

lily > bodek utk makin hott... haha...

abg ben > abg tdo la sepanjang hari weekend ni... masak sedap2 kasi kenyang... br best tdo perut kenyang...!!

Anonymous said...

rambut yang botak tepi tu kau ke?...

Rona Realiti said...

iya... kamik si baju hitam dan baju hijua itu...

Anonymous said...

[B]NZBsRus.com[/B]
Escape Sluggish Downloads With NZB Downloads You Can Hastily Search HD Movies, Console Games, MP3 Singles, Applications and Download Them at Dashing Speeds

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]Usenet[/B][/URL]

love-up-you said...

You will find that cheap pandora there are many gemstones and settings to choice from. pandora jewelry Almost as many as the engagement bible buy Pandora verses there are. You will want to consider discount pandora doing all you can to make a unique piece of pandora sale jewelry by trying to come up with your own ideas. pandora jewerly You will be able to make a lot of great options for pandora earrings yourself when you look at the various gemstones and cheap pandora earrings settings.