Ads by Nuffnang

kelmarin yang pijar...

kelmarin...
seseorang telah hadir dalam hidupku....
ku rasa bahagia walaupun cuma seketika...
kehadirannya menceriakan waktu kerjaku....
walaupun singkat... namun aku tetap rasakan seperti lamanya waktu berjalan...

semalam...
ku rasa dingin sekali....
hambar... pilu... kekosongan...

izinkan aku pinta...
pinta pada no hp mu yang satu...
minta pada Tuhan agar aku diberi kesejahteraan ini...

bukanlah bermimpi...
walaupun adalah mimpi yang indah....
bukanlah menyepi...
sepi yang hanya... seketika....

P/S: teringat saat kita berduet... blogger-emoticon.blogspot.com

7 bual bicara terhangat...!!:

BLACK DIAMOND said...

nox... duet??? ko duet dgn sapa?? bapak ka mak ikan.. haha

Rona Realiti said...

nox.. ko nyah ke...!?
alahai.. mak x suka ko la nyah...

devoted lily♥ said...

hahaha...
mamat ni jiwang la plak..
geli lak aku..
hahaha...

~ShiMa~ said...

Ayat2 cinta lerr nihh..

EN.ROBOT said...

ini lagu kah...?

Rona Realiti said...

10 markah untuk ko robot...
aku selitkan sekali lirik lagu...
hebatkah...!?

y a n said...

hello ..nice blog. im random viewer . just drop by, n i follow ur blog too. hit me back ya :D