Ads by Nuffnang

pelesit kota...!!

jam baru 230...
aku rasa malas nk blk umah lagi...
mata dah kuyu... tp rasa x remaja plak kalo blk awal...

ok...
aku still steady...
moto pun full tank lg minyak dia...
rempit jap atas jalan, tunjuk hero...
padahal jalan dh lengang...
esok org keje oi...!!

aku plan nk lepak port baru...
blkg kwsn rumah kedai br siap...
ada hotel lagi kat situ...
aim lorong blkg ar...

ok...
line clear...
sesuai sgt dh ni...
cahaya pun malap je...

aku ke situ bukan utk kegiatan x bermoral...
menyundal, menjalang, melacur, mempepet...
bukan itu semua... bak kata mawi...
"belia benci dada..." "dermalah dara.."
mawi bukan nama sebenar...!!

sampai port...
tgk geng aku dh ada 3 ekor kat situ...
budak sek sekor, poli sekor ngan apek sekor...
sakan giler depa lenjan moto kat lorong blkg ni...
kalo ada nyah tgh melacur... sure kena hanyun ngan handbag...
"tak guna punya jantan...!! mak benci tau...!!"



si apek ni ntah berdengung tang mana ntah pepagi buta ni...
pi buat aksi sarkas... naik segar mata aku...
terbahak aku gelak lawak dia yg x kelakar pun sebenarnya...
maybe aku gelak atas kebodohan dia kot...



tup tup... (bahasa apa la aku pakai ni...)
kitaorg jumpa IC...
naper la x jumpa wallet penuh duit....
dah la awek x cun pun kat permukaan IC tu...

si member aku ni tergiat mara la plak...
ckp nk hantar IC ni based on the address...
start moto... gerak ke destinasi...

pusing kwsn perumahan tu...
fed up la plak... mcm buang masa pun ada...
ending up story.. hantar balai sudah...

semangat ni pi balai...
masuk je ofis tu...

oh shit...!! Insp Ramlan...!!
naper mesti dia...!?
xda org lain ke...!?

XY: ooo... hangpa x blk umah lg...!? merayau lewat pepagi buta... nk aku charge kuar merempit...!?

XY: kitaorg nk bg IC la... ni kutip celah mana ntah... nah... amik la...!!

XY: sayunya aku... hangpa ni warganegara yg baik gak ek...!!

XY: ek eleh.. ingat kami x blaja rukun negara ke kat sek...!?

cheh...
hampeh...
koman2 blanja la makan roti telur kat maple....
kedekut punya ramlan... gaji beribu...

lepak taman tasik...
layan tgk taik bintang...
syahdu beb... sampai mata naik ngantuk...

P/S: naper la aku blh join bebudak ni....!?

12 bual bicara terhangat...!!:

ayayoo said...

mempepet?mcm haram ayat itu...wakaaka
bese la tu aku pon pernah lepak2 sampai pg sampai kn tahan dgn polis...hahha

EN.ROBOT said...

rosak ko nih.,.,hehe~

Jard The Great said...

hoh.. ko buat apa tu?

UglyPooh said...

haih....crla tmpat yg best skit nk lepak

Rona Realiti said...

aya > haha... aku suka gak rosakkan bahasa ni... aku mempepet tu jadi mat pet la...

aku benci polis tapi teringin nak jadi polis gak...

robot > aku masih boleh diperbaiki... hantar kedai format balik...

jard > aku record video la... dlm video tu bukan aku... hehe...

pooh > tu la tmpt plg best nk lepak kalo pepagi weekdays...

ainShahajar said...

alamak.. intenet lembab la.. tak dapat nak tgk mende tu..tggu laju duluk

macam majidol lak ko (360)

BLACK DIAMOND said...

persoalannya diva ke?? haha

Rona Realiti said...

ain > majidol gemuk... aku tak...!!
tolong la ckp aku mcm aaron aziz...!!

black > aku divo... diva nyah je...!!

E said...

rona ko pki moto aper?

Rona Realiti said...

E > LC ES kaler putih suci murni innocent lagi kacak bergaya penuh kejambuan...

devoted lily♥ said...

weyhhh... LC tu bile nk tukar jd ZD???
aku rinduu panglima ko ni weyh...

Rona Realiti said...

lily > maybe aku kena jd LO lg... letih woo buat tugasan ADC ni...
raya ke 10 baru itu panglima mau balik rasanya...