Ads by Nuffnang

rehab...!?

weekend datang lagi...
dan aku expect weekend ni mesti x best mcm weekend yang lepas2...
weekend la buat aku mati akal...

town sure crowded...
so nk berlibur pun x best...
aku benci crowdness...!!

ini catatan pendek aku...

pepagi lagi aku dh bgn...
silap... aku x bgn tp aku stay awake blk dari keje...
jog la aku sesorang 5km kat lake tu..
yup... 5km... koman je tu....
saje nk maintain fit... walaupun aku kurus...

bfast sesorang gak...
belek paper sambil pekena nasi lemak...
serius x best bila xda teman berborak...

straight home...
bilik bersepah amat sgt...
merangkap temporary office aku...
dokumen, buku, kertas bersepah atas meja, atas lantai...
baju plak ada selonggok tepi almari...
aku memang pemalas...!!

ingat nk smbg paperwork mana yg blum siap...
tp dateline lmbt lg... so payment lg la lmbt...
arrgh... xyah buat lagi...

baring atas katil walaupun bilik/ofis masih tunggang langgang...
amik buku motivasi yg aku baru beli 3 hari lps...
masih cantik, masih tajam x terusik...
belek x smpi 10 page... aku tlelap...
mmg moti-basi...!!

tjaga dr lena dek phone call...
member ajak kuar lunch...
ok.. kul 3 br nk lunch...!?
apa jadahnya...!?

belek2 email ngan tenet...
baca latest blog entry...
owh... abg yo pun stress gak...
hahaha...

so...
xda niat nk blogging ini hari...
maybe kuar makan2 saje...
kasi kopak duit dlm dompet...
bikin hati senang...

P/S: asyik terfikir komitmen ngan serius relationship je kebelakangan ni.... awat ek....!?

2 bual bicara terhangat...!!:

BLACK DIAMOND said...

tndanya da gatai nk berbini la uolzzsss... haha... amboi siap buat link lg ape cer??...

Rona Realiti said...

maybe kena buat confession kot...