Ads by Nuffnang

lifestyle of the RICH and FAMOUS...!?

weekend datang lagi...
tp weekend ni x bosan mcm slalu...
byk aktiviti... so schedule dah packed...

mari tgk apa aku nk bebel ni...



oh ya...
smlm celebrate bday my bro...
simple2 je... bosan tatau nk buat apa...
tu pun dah delay sehari...
so.. happy bday pakcik...!!

P/S: dia main PTT... sapa berminat...!? boleh order...

hari ni cdg nk pi swimming...
dek bgn lmbt... aku cancel je...
even nk kuar jog pagi td pun aku tlelap...
so maybe plan nk kuar makan dlm masa sejam lg...

oh ya...
pesta durian free tgh hangat blansung...
sure hangat mcm feel lps makan durian...
sapa yg kaki durian, dtg2 la Taiping...
esok last day makan free...

gaji dh tiba...
tp komitmen plak byk...
motor, tenet... makan minum..
nasib baik aku xyah byr umah sewa ngan bil hp lg...

even duk ngan parents...
aku x makan kat umah...
hari2 kuar makan kat luar...
my mum bising coz mbazir...

yup..
gaji aku bulan ni mmg cukup2 je...
tp xpa.. aku happy... janji aku dh beli brg yg aku nk...




nuffnang pun buat aku happy...
aku mula terasa aku glamer...
hahaha... duit naik mencanak...
kena lebih giat ni...

ermm...
aku nk gerak ni...
out dulu for now...
spend satu hari kat padang...
tgk rugby Taiping 10s....

P/S: aku maybe spend duit lg atas padang utk t-shirt ngan sourvenier rugby tu kang...

11 bual bicara terhangat...!!:

EN.ROBOT said...

lu mmg pemes la bro,.,.~
:D

BLACK DIAMOND said...

pemes ke dia en robot?? knl sgt la.. bwek kang kembang 90 incihh..

ayayoo said...

hahhaah....femes la kot....
ek eleee ym aku pas subuh suwuh p jog...bdn sehat
ko po lena...hape la....

Anonymous said...

kejeler keras dapat duit boleh joli ha ha ha

Rona Realiti said...

robot > aaron aziz femes macam aku kan...!?

black > apa yg 90 inci...!? standard 7 inci je la asia...

aya > aku JL yg bjaya.. tetap fit dlm apa jua keadaan...

E > mcm bazir je... keje penat2, senang2 je duit hbs... siot jer..

khairul said...

salam rona..
Mr ben dah bg link tu..g lah jenguk k...
nak wat gak lah naffnang hehe nak jd kaya gak..leh ajar???????

Rona Realiti said...

abg yo dftr je kat website dia...

khairul said...

ayooo nak kene dafter gak ker????kalau nak daftar nnt kita nye background tu akan hilang x??

devoted lily♥ said...

jd student agi bes..
ta yah keje..
duet masyokkk..
enjoy sakan gak!!

Rona Realiti said...

abg yo > xda sebarang perubahan pada layout ngan setting...
cuma add html code je...
good luck...!!

lily > student kalo xda duit x best gak... duit terhad...!!

love-up-you said...

You will find that cheap pandora there are many gemstones and settings to choice from. pandora jewelry Almost as many as the engagement bible buy Pandora verses there are. You will want to consider discount pandora doing all you can to make a unique piece of pandora sale jewelry by trying to come up with your own ideas. pandora jewerly You will be able to make a lot of great options for pandora earrings yourself when you look at the various gemstones and cheap pandora earrings settings.