Ads by Nuffnang

langsuir liar...

yeah...
malam ni langsuir pun takut ngan aku...

aku boss mlm td...
semua kunci ada pada aku...
bisnes hbs kul 1... tutup pada customer...
tp aku extend bisnes smpi kul 3... hak milik peribadi...

bisnes sendiri...
open karok kat member2...
karok sakan... free katakan...
kunci ada pada aku... diulangi...

hbs part tu...
blk keje... lps makan...
merempit sakan...
lama x merasa muda...

hbs botak tayar aku...
main drift... bukan drift kete...
tp drift LC aku yg jambu tu....

lokasi: parking ground floor Tesco Taiping..
best bila bunyi sliding berdengung... (cmner nk buat bunyi sliding...!?)
jadi perhatian bebudak yg tgh melepak makan...

atas jalan raya...
drifting n sliding lg...
smpi hangit tayar.. busuk oo...
xpa.. hujung bulan pakai Dunlop TT900...
kayo den....!!

blk umah...
teringat Kamen Rider Decade...
waa... sudah ahad maa..
aku x tgk lg ep minggu ni...

rempit yg berjiwa kamen rider...
layan je la...

ep minggu depan...
dunia satria perkasa hitam plak...
x sabar la nk tgk... mesti best woo...
sapa yg ingat lagi citer ni...!?



P/S: aku happy plak... korang monday blues...!?

3 bual bicara terhangat...!!:

Anonymous said...

langsuir merempit ngeri aku dengar

Rona Realiti said...

tu la ko...
lagi ngeri kalo ko dgr langsuir tu karok...
serius x tipu... pernah terjadi...

love-up-you said...

You will find that cheap pandora there are many gemstones and settings to choice from. pandora jewelry Almost as many as the engagement bible buy Pandora verses there are. You will want to consider discount pandora doing all you can to make a unique piece of pandora sale jewelry by trying to come up with your own ideas. pandora jewerly You will be able to make a lot of great options for pandora earrings yourself when you look at the various gemstones and cheap pandora earrings settings.