Ads by Nuffnang

viva la vida...

today is the day...



sorry guys....
aku xleh nak datang...
dah la jauh nun KL sana...
besides aku bz with my job and commitment(s)...!?

so maybe next time kita jumpa...
and thanks for the invitation...
RSVP aku dah reply... so jgn ckp aku diam je...

P/S: aku order T-shirt gathering tu...

4 bual bicara terhangat...!!:

Fadhlah said...

KERJA..kerja...

khairul said...

salam..
mula2 baca td ingat pe lah hehe ok lah tu gath bkn senang nak handle benda ni,sy nak wat masa tahun 2000 x jd coz sume study lg,2004 x jd coz duk pulun cr keje,2006 pun x jd coz dah ramai kawen,ni x tau lah tahun bila plak nak wat..
coz sekarang ni sume duk ,mgandung n beranak plak ish3

Rona Realiti said...

fadlah > keje dpt duit... gathering kena kuar duit...

abg yo > tunggu time abg kahwin la, br diorang gathering depan pelamin abg kot...!?

firadaus khazis said...

mmg susah beb nak buat gath...

mesti ada sorang dua terlepas info.. mcm ron... aku minta maaf ron..

tapi yang datang mau dekat 25 orang jugak.. mmg happening la.