Ads by Nuffnang

pening...!?

Lewat malam baru kau pulang
Ke mana kau menghilang
Merayau entah ke mana...

adei...
seperti yg aku jangka..
aku demam jua...

efek ar ni...
bjemur tgh panas dari pagi smpi ptg...
makan minum pun kurang...
tido jauh skali... kureng...

dan bila aku demam...
sure muscle aku sakit...
tension xleh buat keje...

selera makan pun hilang...
tetiba aku mengidam...
burger, yong tau foo atau tomyam...!?
waaa... meleleh air liur aku...

tiap kali aku demam...
mesti aku kuar makan...
dan makan benda panas2...
wahh... nikmatnya...

so...
hopefully aku sihat esok...
coz byk keje menunggu...

guys...
korg semua take care gak...

P/S: aku negative H1N1... blogger-emoticon.blogspot.com

3 bual bicara terhangat...!!:

EN.ROBOT said...

ye ke nih,..,~
ko dah check dokter blom..?
semoga cepat sembuh,..,~

BLACK DIAMOND said...

sbnrnya demam gatal nk menikah tue.. xda kne mgena h1n1 haha.. =)

Rona Realiti said...

robot > aku dh check kat farmasi...
dia kata ok, bukan h1n1... aku pcaya je...

black > sapa la nk menikah ngan aku...!? keje pun xda ni...