Ads by Nuffnang

durian berbunga...

Oh kome, deghoyan dah berbunge
Moh kite minang anok dare
Anok dare, anok dare kote
Teman jumpa di Padang Tenggale...

ok...
sapa2 yg kaki durian tu..
jemput2 la datang ke Taiping Bandar Warisan weekend ni...
dgr2 ada makan durian free...

bukan kat kebun tok aku...
tapi kat Bukit Gantang...
mmg tiap tahun ada event ni...
boleh gak aku jumpa mana2 bloggers yg dtg...

lagipun...
weekend ni ada Taiping 10's bagi peminat rugby...
so blh la lepak tgk match sambil pekena durian...
beli sourvenier limited edition ke dari King Edward VII..
sekolah aku tu.. mmg femes ar cam aku gak...
NS Wanderers turun seperti tahun2 yg lepas gak...!!

oh ya...
dgr2 byk UiTM dah tutup cuti seminggu...
byk kena H1N1... bala ar tu...
bdk2 uitm ni byk sgt kot buat dosa...!!

P/S: aku bukan peminat durian tegar...!!

10 bual bicara terhangat...!!:

khairul said...

hehehe tu lagu ke syair ke pantun yg duk karang tu????
sy bkn peminat durian tegar tapi syok lepak tgk org makan durian hehe

UglyPooh said...

Univ. pertahanan pun kena tutup. ishhh..bahye tul kan.

td baru mkn durian kt tmn melawati. ada kedai durian bole mkn sana terus. sy peminat durian yg agak tegar la. hehe

EN.ROBOT said...

kirim duyan 20 bijik.,.,~
lama aih tak blk perak..,~
rindu bebeno teman dgn kwn kt kmpng.,.,~

Rona Realiti said...

abg yo > syair bukan, pantun pun idok...
tu lagu mr os la abg yo oi...
xkan x pernah dgr...!?

sama la kita abg...
saya pun suka tgk org makan durian...
kalo saya, makan seulas je.. plg byk 3 ulas...

pooh > x mantap ar askar sana...
mahal x durian taman melawati...!?

robot > aku tatau plak hang ni made in perak... area mana...!?

Munirah said...

uitm penang pulak kan tutup? mungkin betul lah kate ko 'dak uitm byk wat dosa'
aku salah sorang dak uitm. terase jugak dgn ayt ko. padan lah dgn aku.

tapi jgn lah terlalu senang judge org ye. patut doakan mereka termasuk aku insaf dan diketemukan hidayah sebelum dipanggil ALLAh.

dosa pahala,syurga neraka , pintu taubat sume di tgn Allah.
kalo die nk bg pintu taubat tu die bg je. kalo die nk pesongkan akhlak org yg beriman warak segala pun boleh jadi jugak.
perkara akan datang, kita TAK tahu.

panjang jugak aku membebel.
haha

oh ye, aku peminat tegar doghiaann!

Rona Realiti said...

cik bulan > yup...
aku juga ex uitm...
so tau la selok belok sana...

dlm masa sama doakan gak agar virus tu x dtg msia...

minta durian...!?
dtg je tgp weekend...

StingRay said...

ko rasa,musim durian ni ada tak kondom perisa durian?

ha ha ha

Rona Realiti said...

kondom durian...!?
mau x best comolot pastu...

adei...
apa aku ckp ni..!?
br je blk masjid...

devoted lily♥ said...

k.e pemes cam ko???
plz...
hahahha..
klu ckp pemes cam long jakpar aku bole terime la..
lalalla~~~

Rona Realiti said...

long jaafar femes gak apa...
xda dia, xda la bandar taiping...
ko tau x...!?

p/s: sek ren aku dulu tu wei...