Ads by Nuffnang

layu di hujung mekar...

Pohon cinta yang dulu mekar berbunga
Kini tandus tiada bermaya

Bunga cinta yang dulu mekar mewangi

Kini layu di pusara bumi

Tidak mungkin kembang lagi dan berseri...


balik je dari keje...
bukan... mmg dr tmpt keje td lagi...
aku duk asyik nyanyi lagu ni...
tetiba jiwang balada plak...
padahal td aku dh melalak tahap rockers...

mimpi apa ntah...
kena sampuk pun idak gak..
atas moto aku duk ulang kali nyanyi lagu ni gak...
jatuh standard mat rempit aku...

kalo nk jiwang...
mana boleh rambut panjang... x rock la bro...
ekor panjang aku kena kerat buang esok..
rambut kasi sikat tepi kemas....
oh tidak mungkin akan berlaku...!!

waaa...
sesungguhnya lagu ni telah mengubah aku hari ni...
aku mmg cukup jiwa ini malam...
eh... dah kul 4 pagi rupanya...!!

video

P/S: aku maybe bz hari ni ngan urusan kenduri doa selamat... tolong ummi ngan papa... jgn aku menyanyi lagu ni dah la time buat keje...!!

9 bual bicara terhangat...!!:

E said...

wah wah wah jiwangnya bole tahan ko ni

en_me said...

jiwang ghitewww.. hmm

BLACK DIAMOND said...

oo tidak nok... haha

UglyPooh said...

awk jatuh cinta tak rona...

ayayoo said...

hahah jl yg jiwang karat...cet..

DeVoTeD LiLy said...

aku asek nyanyi lagu luka seribu rindu..
hadoiiii....
da arr suare sedap...
tensen gak aku..
hahhaa..

EN.ROBOT said...

rempit camner pon,.,. jiwang skali skale pon lyn jgk,.,.hehe

Qaseh said...

ya sangattt jiwang....

Rona Realiti said...

E > aku benci kata aku ni JIWANG...!!

en me > wah... commentor baru... welcome... xpa.. utk ko, aku ngaku aku jiwang jap...

black > apa yg oh no...!? lagu VE...!?

pooh > tidak sama sekali... aku masih tegak cinta... blum jatuh lg...

aya > JL ni blum karat... kalo karat mesti la reput... JL mana blh reput...

lily > aku pun tension sbb suara sedap sgt... asyik2 mlm2 nk kena nyanyi...

robot > mat rempit jiwang br senang nk ayat bohsia... taiping panggil belen...

qaseh > oh tidak mungkin....