Ads by Nuffnang

BAZOOKA PENAKA...!!

weekend yang gampang...
tu yang aku boleh katakan...

aku tlewat bgn tdo... blogger-emoticon.blogspot.com
so my family pi holiday and leave me all alone...
yg ada cuma RM20 di atas meja, habuan lunch...


internet speed tahap memuaskan...
tp connection asyik lost...
so niat nk blogging dah hambar...
shut down trus my laptop...
cooler pad pun dah buat hal... jahanam...!!

call member ajak kuar lunch..
tunggu dari kul 1230 sampai 230...
ending dia ckp 330 br nak mai...
pi mampus... aku x suka tunggu lelama...
terima la sms berbaur maki hamun...

call my cousin wannabe...
ajak kuar lepak...
then rezeki masuk plak...
my other best friend call ajak lepak gak...
my stomach full with chocs, courtesy of him...

warghh...
xleh lepak lama2...
aku nk keje plak kul 8....
letih pun x hilang lagi ni...

customers semua macam celaka ini malam...
aku dah mula berkasar... babi betul...
nasib baik ditenangkan oleh my boss...

fuck drunkers... kalo minum pun...blogger-emoticon.blogspot.com
jgn la sampai nyusahkan orang lain...
mau aku hayun je botol arak tu kat kepala...
kasi mampus lagi senang...!!

P/S: dah 2 hari mood swing....!! blogger-emoticon.blogspot.com

8 bual bicara terhangat...!!:

The 13/3 Homestay @ Kamunting said...
This comment has been removed by the author.
The 13/3 Homestay @ Kamunting said...

haha... patutla ko bad mood.. sbb ade drunkers ke?? huhu tu bru first tym ko tgk.. ak lg dh byk kali lho...menyedihkan. ish2

khairul said...

salam...

banyak tol kejadian nye....dalam masa sehari ker tu???

org kapal cakap kalau org mabuk bg je minum air sauh...gerent hilang mabuk wakakaka

EN.ROBOT said...

hehe,.,.mencabar sungguh ye hari saudara,.,.,.~

p/s : penah tgk cite ong bak.,,.? skill2 cite tu amat mustajab jika di praktik kan dlm dunia sebenar,.,. (org yg ke-2 aku bg nasihat nih)

ainShahajar said...

nak berkasar pun.. dah namanya customerkan..

ko guna brodban pun lemb macam tu ke..

BLACK DIAMOND said...

"speedometer"... motif sgt tajuk kt graphic tue ek.. agagaga... len mcm nyew..=)

Rona Realiti said...

fifi > aku bila2 masa je boleh bad mood... try me...

bro khairul > nak cari mana air sauh...!? takat air longkang xpun air besi karat byk ar gak...

robot > aku pun tgh cari club tomoi area2 tmpt aku ni... nk gak join...

ain > tu la namanya beruk-band...

black > sesuai nama black tu... ahaks... apa kontroversi hang cuba timbulkan ni...!?

love-up-you said...

You will find that cheap pandora there are many gemstones and settings to choice from. pandora jewelry Almost as many as the engagement bible buy Pandora verses there are. You will want to consider discount pandora doing all you can to make a unique piece of pandora sale jewelry by trying to come up with your own ideas. pandora jewerly You will be able to make a lot of great options for pandora earrings yourself when you look at the various gemstones and cheap pandora earrings settings.